اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

شهادت یک عضو اتحادیه امت واحده در غزه+ عکس

علی‌رضا کمیلی دبیر اتحادیه جهانی امت واحده از به شهادت رسیدن یکی از فعالین این اتحادیه در غزه خبر داد.

شهادت یک عضو اتحادیه امت واحده در غزه+ عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا،‌ علی‌رضا کمیلی دبیر اتحادیه جهانی امت واحده گفت: در بمباران‌های چند روز اخیر باریکه غزه، ده نفر از یک خانواده از خاندان الحسنی در خان‌یونس یک جا به شهادت رسیدند که در میان آن‌ها،‌ محمد فایز‌ الحسنی از فعالین اتحادیه امت واحده هم بود.

کمیلی افزود: او برادرزاده فرمانده مجاهد «ایاد» که چندی قبل توسط صهیونیست‌ها ترور‌ شد بود و برادرش«رماح» از فرماندهان عملیاتی سرایاالقدس شاخه نظامی جهاد اسلامی بود، همانی است که پدرش آخرین نقاشی او را به رهبر انقلاب تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: محمد را سال‌ها بود که می‌شناختم. نظامی نبود. دستی در هنر و رسانه داشت. موسسه رواسی که او مدیریت میکرد روی تولیدات هنری و جشنواره ها فعالیت داشت. آخرین بار کمتر از یک ماه قبل بود که از او خواستم نظرش را درباره جایگاه فوتبال در فلسطین بیان کند. با هم زیاد حرف می‌زدیم و گاهاً فرزندان بامزه‌اش هم مهمان گفتگوی ما می‌شدند. 

شهید محمد فایز الحسنی

وی افزود: چند روز قبل خانه‌اش بمباران شد. در اینستا نوشت که بچه‌هایم را از زیر آوارها درآوردم ولی توفیق شهادت نداشتم. همسایه‌های شان چند تا شهید داده بودند و گویی موشک‌ها دنبالش گشتند و در خانه مادرش در خان یونس همه را به شهادت رساندند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول