اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رئیس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد

قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان با کسب آرای اعضای مجمع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور به عضویت جدید این مجمع درآمد.

رئیس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور روسای هیات‌های فوتبال استان‌های کشور در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد که قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با کسب ۶ رای عضو این مجمع شد. 

مجمع سازمان لیگ فوتبال با ۱۵ عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است که طی مرحله نخست این انتخابات و در بین هیات‌های استانی که تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی حضور داشتند برگزار شد. 

همچنین رحیم درزی خلردی از مازندران با ۱۰ رای، عبدالکاظم طالقانی از خوزستان با ۹ رای، محمدرضا غفاری از استان مرکزی با ۸ رای و ” جواد ششگلانی” از آذربایجان شرقی با ۸ رای، حسین باجیوند از قزوین با ۶ رای عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران شدند. 

۶ عضو از روسای هیات‌های فوتبال (۴عضو لیگ برتر-۲ عضو لیگ یک) ۶عضو از مدیران تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی و رئیس، نائب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ۱۵ عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران خواهند بود که پس از انتخاب تمامی اعضا، انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ از میان این ۱۵ عضو برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول