اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های پاراآسیایی| محمدیان: مدالم را به مادر شهید غلامی تقدیم می کنم

ملی پوش پارادوومیدانی ایران گفت: مدال خود را به مادر شهید غلامی تقدیم می کنم چون مدیون خون شهدا هستیم.

بازی‌های پاراآسیایی| محمدیان: مدالم را به مادر شهید غلامی تقدیم می کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سجاد محمدیان پس از کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی گفت: شرمنده مردم شدم چون رکورددار و قهرمان آسیا بودم اما در زانوی پای راستم آسیب دیدگی داشتم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نکردم و صاحب مدال نقره شدم.

وی با بیان این مطلب که از رکوردش راضی نیست، ادامه داد: از رکورد راضی نیستم و شرمنده مردم و مربی ام شدم چون اگر آسیب دیدگی نداشتم می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان ادامه داد: من با رکورد ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر رکورددار آسیا هستم اما متاسفانه امروز نشد و ازبکستان بر سکوی نخست قرار گرفت.

وی افزود: مردم ما طلا هستند و لیاقت طلا را دارند ولی من متاسفانه نتوانستم طلایی شوم و واقعا شرمنده شان هستم. قبلا با این رقیبم مسابقه داده ام. در دو دوره قبلی رکورددار آسیا و هم نفر اول بودم اما در این دوره متاسفانه نتوانستم به رکورد ایده آلم برسم.

محمدیان درخصوص برنامه آینده خود اظهار کرد: بعد از این مسابقات سخت تمرین می کنیم و آسیب دیدگی ام را مداوا می کنم تا عملکرد خوبی را مسابقات پارا جهانی و پارالمپیک داشته باشم.

وی مدالش را به مادر شهید غلامی تقدیم کرد و ادامه داد: مدال را قول دادم به مادر شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی تقدیم کنم چون مدیون خون شهدا هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول