جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری امروز چهارم آبان ‌ماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد و اعضای این کمیسیون بر توجه ویژه این وزارتخانه نسبت به موضوع جوانی جمعیت تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 4 آبان در دبیرخانه این مجلس در قم با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل جلسه داد. در جلسه این کمیسیون، موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست که علاوه بر وزیر بهداشت،  معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، عین اللهی دستاوردها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغار بکار دولت سیزدهم را تشریح نمود. شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت نیز گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطحوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاه‌ها ارائه داد. جباری مدیرکل جوانی جمعیت وزارت بهداشت نیز از طرح‌های تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت. در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی ها در این زمینه شدند. پایان پیام/78023
F
16:30 - 4 آبان 1402

2 بازنشر
53 بازدید



1 پاسخ