سیل جاده مواصلاتی فاریاب - کهنوج را مسدود کرد

فرماندار فاریاب از مسدود شدن جاده مواصلاتی فاریاب - کهنوج بدلیل بارش شدید باران و جاری‌شدن سیل در شب گذشته خبر داد.
یوسف میرشکاری‌سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فاریاب از مسدود شدن جاده مواصلاتی فاریاب - کهنوج از مسیر کلکسورک بدلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شب گذشته خبر داد. وی اضافه کرد: تاکنون گزارشی از خسارات جانی یا مالی سیل به‌دستمان نرسیده است. فرماندار فاریاب عنوان کرد: رانندگانی که قصد سفر از فاریاب به کهنوج را دارند از مسیر جایگزین جاده فاریاب گلاشگرد کهنوج تردد کنند. وی تصریح کرد: کلیه یگان‌های امدادی از ساعات‌ اولیه امروز جهت تحصیل در عبور و مورور جاده مواصلاتی فاریاب -کهنوج‌ - کلکسورد دست به‌کار شده‌اند. پایان پیام/ ۸۰۰۴۲ /ش
سیل
08:57 - 5 آبان 1402

2 بازنشر
65 بازدید



1 پاسخ