اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه زیرساختی باید مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر همت جمعی برای شتاب‌بخشی به اقدامات معاونت توسعه به عنوان موتور محرکه دانشگاه، گفت: انتظار داریم اولویت‌های مهم دانشگاه در حوزه زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه زیرساختی باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در نشست دوره‌ای مدیران حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: هم‌اکنون در شاخص‌های توسعه شاهد روند رو به رشد و مطلوبی هستیم و هرچند مشکلاتی وجود دارد اما باید در کنار هم برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: موفقیت اخیر این معاونت و کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در نظام برنامه‌ریزی که نتیجه همت جمعی و فعالیت‌های گلاره حاتم و همکاران وی است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و  امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه معاونت توسعه موتور محرکه سایر معاونت‌هاست و باید همواره مقدمات کار و حمایت از برنامه‌های معاونت‌های دیگر را در نظر داشته باشیم، چرا که معتقدیم موفقیت هر یک از این حوزه‌ها موفقیت خانواده دانشگاه و مو فقیت این معاونت به عنوان پشتیبان سایر معاونت‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش مهمی از این حوزه رسیدگی و پیشبرد پروژه‌های عمرانی است و انتظار داریم اولویت‌های مهم دانشگاه در حوزه زیرساختی مورد توجه قرار گیرد، همچنین  بیمارستان جامع سرطان بهارستان هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد‌.

گفتنی است، در این نشست برنامه‌های اجرایی و مشکلات پیش روی امور حوزه‌های نظارت بر منابع فیزیکی، پشتیبانی و امور رفاهی، فناوری اطلاعات، توسعه سازمان، مالی، بودجه و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  با هم‌اندیشی مدیران تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول