اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مادر شهید «جلال‌الدین رمیار» آسمانی شد

مرحومه زینب خسروی، مادر شهید جلال‌الدین رمیار از شهدای نیروی انتظامی، شامگاه شنبه ۶ آبان به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید «جلال‌الدین رمیار» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مرحومه زینب خسروی، مادر شهید جلال الدین رمیار از شهدای نیروی انتظامی، شامگاه شنبه ۶ آبان به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع مادر شهید امروز ساعت ۱۴ در آرامستان روستای فورگ برگزار و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود.

شهید مدافع وطن جلال الدین رمیار فرزند غلامرضا در سال ۱۳۴۰ در روستای فورگ از توابع شهرستان درمیان دیده به جهان گشود و سرانجام پس از پیوستن به نیروی انتظامی؛ در راه مبارزه با اشرار در منطقه نهبندان به اسارت درآمد و پس از ۹ ماه در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۸ پیکر مطهرش به همراه همرزم شهیدش در روستای آفریز قاین کشف شد.

مهدی فرجامی فرد، فرماندار درمیان نیز در پی آسمانی شدن مادر شهید رمیار پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیـم، مادر بـزرگوار شهید جلال الدین رمیار دعوت حـق را لبیـک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند قابل وصف نیست و نام نیک آن‌ها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

مـادران شهـدایِ والامقـام، اسوه‌های صبـر و ایثـار هستند که با تربیت فرزندانـی پاک نهـاد، شریف و شجـاع، حافـظِ جـان و کیـان و نامـوس ملـت ایراننـد. جوانمردانــی که با تقدیم جانشـان، ضامن عـزت و استقـلال شدنـد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی بزرگوار در جهت تربیت این اسوه‌ جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

اینجانب مصیبت درگذشت مادر شهید والامقام جلال الدین رمیار را به خانواده محترمشان، خانواده معزز شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان درمیان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول