شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور
معاون توسعه و پیشبینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مرکز استان در کشور بود، گفت: عبور متناوب امواج تا اوایل هفته آینده موجب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و بارشهای رگباری در برخی نقاط استان میشود.
معصومه نوروزی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: عبور متناوب امواج تا اوایل هفته آینده موجب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و بارشهای رگباری در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری میشود. معاون توسعه و پیشبینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی شاهد افزایش رعد و برق در بخشهایی از استان هستیم، ادامه داد: این سامانه غالب مراکز استان را در بر میگیرد. وی افزود: توصیه میشود کوهنوردان، گردشگران و عشایر از صعود به ارتفاعات به دلیل رعد و برق و آبگرفتگی خودداری کرده و از اسکان در مسیر و حاشیه رودخانهها نیز بپرهیزند. نوروزی اضافه کرد: صبح امروز شهرکرد با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مرکز استان در کشور بود. پایان پیام/ ۶۸۰۴۰
13:25 - 8 آبان 1402