اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بررسی مستند «گلوله‌باران» در «پاتوق رواق»

سومین برنامه پاتوق رواق به نمایش مستند گلوله‌باران خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین برنامه «پاتوق رواق» با موضوع بررسی مستندسازی در دل بحران، همراه با نمایش مستند «گلوله باران» به کارگردانی مرتضی پایه شناس، حسین مومن و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی برگزار خواهد شد.

«گلوله باران» درباره دو فیلمبردار است که همراه با گروهی نظامی عازم خط درگیری می‌شوند. در میانه‌ راه یکی از فیلمبرداران توسط تک‌تیرانداز دشمن مجروح می‌شودو نمی‌تواند به راه رفتن ادامه بدهد. ساعت‌ها به سختی می‌گذرد. وضعیت پیچیده تر می‌شود، از آسمان باران می‌بارد و از زمین گلوله.

این مستند محصول مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مرکز مستند حقیقت می باشد و جشنواره‌های مختلف بعنوان بهترین فیلم مستند برگزیده شده است.

علاقه‌مندان به این حوزه برای شرکت در این برنامه می‌توانند سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۵ به بنیاد فرهنگی روایت فتح واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید قرنی مراجعه کنند.

برنامه «پاتوق رواق» قرار است ضمن اکران فیلم‌های مستند مطرح و نقد آن، پاتوقی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان مستندسازان و علاقه‌مندان به سینمای مستند باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول