اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

«رامین فود» در فصل پنجم «نون خ» حضور دارد؟

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین‌فود در سریال «نون خ» می‌گوید که تاکنون برای حضور در فصل پنجم این سریال از او دعوت نشده اما مشکلی هم با عوامل سریال ندارد.

«رامین فود» در فصل پنجم «نون خ» حضور دارد؟

امیر سهیلی بازیگر تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره فصل پنجم سریال «نون خ» که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن برود، گفت: فعلا در فصل پنجم سریال «نون خ» حضور ندارم و تا این لحظه درباره حضورم در فصل جدید از سوی عوامل صحبتی با من نشده است. دقیقا اطلاع ندارم که چرا ولی چیزی که تا الان از لحاظ حرفه‌ای متوجه شدم این است که در فصل جدید نیستم. حضور یک بازیگر در یک سریال به عوامل مختلفی مثل قصه فیلم، مسائل مالی و... بستگی دارد. نمی‌دانم علت چیست اما خداراشکر مشکلی با عوامل ندارم.

وی افزود: عوامل کار را شروع کرده‌اند و در مرحله‌ فیلمبرداری هستند. خیلی خوشحالم که دوستانم فصل جدید نون خ را شروع کرده‌اند. امیدوارم کار خوبی شود و مردم دوستش داشته باشند.
 
این بازیگر تصریح کرد: تا کنون دو سه پیشنهاد کاری داشته‌ام اما چون با روحیاتم سازگار نبود و نپسندیدم، فعلا سر پروژه جدیدی نیستم. البته اگر کاری را بپذیرم صدم را نه بلکه دویستم را می‌گذارم چون اگر کاری را که نپسندم و قبول کنم، خودم عذاب وجدان می‌گیرم.
 
پایان پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول