اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد

کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد.

پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرحوم کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید علی جمشیدی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم عبدالحسین جمشیدی پدر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور پس از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر مؤمن و عاشق اهل بیت ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه از مقابل منزل شهید به سمت گلزاری شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مراسم یادبود مرحوم جمشیدی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ آبان در مسجد جامع شهرستان نور برگزار می‌شود.

مراسم سومین روز درگذشت این پدر شهید روز پنجشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در مصلی الغدیر شهرستان نور و هفتمین روز درگذشت پدر شهید مدافع حرم روز یک شنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مسجد حضرت زینب(س) خیابان طالقانی شهرستان نور برپا می‌شود.

به گزارش فارس، شهید علی جمشیدی ۱۶ آبان سال ۱۳۶۹ در خانواده‌ای انقلابی و مذهبی در شهرستان نور دیده به جهان گشود و از ابتدای سال ۱۳۹۲ به عضویت گردان امام حسین در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا درآمد.

این شهید مدافع حرم از چهره‌های شاخص فعالیت‌های انقلابی، اردوهای جهادی، خادم الشهدای معراج شهدای اهواز، کاروان‌های راهیان نور و طرح‌های محرومیت زدایی بود، در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و با تأسیس مؤسسه فرهنگی شهدای گمنام در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان نور زبانزد بود.

نخستین شهید مدافع حرم نور ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصادف با مبعث رسول الله(ص) در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از گذشت چهار سال طی عملیات تفحص در سوریه شناسایی و خاکسپاری شد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول