اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کسب ۲ مقام برتر بقاع متبرکه کرمانشاه در جشنواره «سلاله»

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با برگزاری بخش پایانی جشنواره سلاله، ۲ بقعه متبرکه استان موفق به کسب مقام‌های برتر در مرحله کشوری شدند.

کسب ۲ مقام برتر بقاع متبرکه کرمانشاه در جشنواره «سلاله»

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره سراسری سلاله توسط ۲ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: اولین جشنواره سراسری سلاله با موضوع ارزیابی عملکرد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه سراسر کشور با حضور بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ بقعه و ارسال بیش از ۵ هزار اثر برگزار شد که بقاع متبرکه حضرت احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب و امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی به‌عنوان بقاع متبرکه برتر در مرحله کشوری حائز رتبه شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از اجرای این جشنواره را ارتقاء کیفیت برنامه‌ها و ایجاد رقابت فعالیت‌های امامزادگان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی عنوان کرد و افزود: در آستان مقدس‌ امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت‌های متنوعی براساس سیاست‌های ترسیمی و اهداف ابلاغی سازمان اوقاف برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در کنار این فعالیت‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه جهت ایجاد انسجام و تقویت فعالیت‌های بقاع متبرکه و همفکری و هم‌افزایی مابین مدیران، هیأت امنا و خادمین این اماکن مقدس جشنواره سلاله را برگزار کرده و به مرحله اجرا گذاشته است و در این راستا امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر به عنوان بقعه برتر در اجرای برنامه‌های مذهبی ومناسبتی و انقلابی و حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب هم به عنوان دومین بقعه برتر کشور در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی حائز مقام  در جشنواره سلاله شدند.

میرزایی افزود: در مرحله استانی جشنواره  ۷ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه حائز رتبه‌های برتر شدند که به مرحله کشوری راه یافتند و از این تعداد ۲ بقعه امامزاده احمد(ع) در شهرستان سنقر و حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب در آئین اختتامیه این جشنواره، حائز رتبه و مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول