اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بوستان »دآ»، یادمان مادران شهدا در بروجرد افتتاح شد

شهردار بروجرد گفت: بوستان »دا» یادمان مادران شهدا در محله دشت لاله بروجرد با همت شورا و شهرداری افتتاح شد.

بوستان »دآ»، یادمان مادران شهدا در بروجرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی ظهر امروز در آیین افتتاح بوستان «دآ»در جمع مردم محله دشت لاله بروجرد افزود: مادران شهدا اسوه ایثار و مقاومت و الگوی امروز زنان مسلمان عالم اند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان با کار جهادی و شبانه‌روزی باید اعتماد مردم را جلب کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه مردم باید به مسوولان اعتماد داشته باشند که کار می‌کنند، افزود: مردم بدانند مشکلات و مسائل آنها پیگیری می‌شود که اگر اعتماد مردم را تقویت نکنیم، آنگاه انتقاد بدون اعتماد نگران کننده خواهد بود.

وی‌ بیان‌کرد: شهادت می‌دهم که مسوولان در دولت و مجلس و در مدیریت شهری بروجرد در حال خدمت و تلاش برای حل مشکلات مردم هستند هر چند در بخش‌هایی کوتاهی و کم کاری و نواقصی دیده می‌شود که ضمن انتقاد جدی و تلاش برای برخورد با کم‌کاری‌ها، باید با تلاش مضاعف نواقص را هم جبران کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: تعامل ما با امام جمعه محترم، فرماندار، شورا، شهرداری و سایر مسوولان، مبتنی بر تامین مصالح نظام و منافع مردم است، مشروعیت همه ما منوط به خدمت رسانی به مردم مخصوصا محرومان است و بی‌گمان هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین نیست.

گفتنی است برای احداث این بوستان ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است و مساحت این بوستان سه‌هزار و ۵۰۰ هکتار است که به یاد مادران شهیدان و خاطرات سیده زهرا حسینی، شیرزنی که ۲۰ سال خاطراتش را در دل نگه داشت و با نوشتن کتاب دآ مورد تشویق رهبر معظم انقلاب قرار گرفت به اسم بوستان «دآ» نامگذاری شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول