اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عضو موسس گردان‌های قسام: مزه پیروزی زیر زبان ماست

عضو هیأت مؤسس گردان‌های قسام گفت: فلسطین و مسجدالاقصی تنها به فلسطینی‌ها تعلق ندارند بلکه محل معراج پیامبراکرم(ص) و نخستین قبله مسلمانان و از یکی از درهای آسمان است و ما ۲ راه بیشتر نداریم یا اینکه شجاعانه مبارزه کرده و پیروز شویم یا مبارزه کرده و به شهادت برسیم که در هر دوحالت پیروز هستیم.

عضو موسس گردان‌های قسام: مزه پیروزی زیر زبان ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اجتماع «نحن شباب المقاومت» امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و همچنین مهمان ویژه این مراسم «تیسیر سلیمان» از اعضای گردان‌های قسام در قدس در مسجد شهرک ویس‌القرن شهر روانسر برگزار شد.

تیسیر سلیمان سخنان خود را در این مراسم این‌گونه آغاز کرد: «من از فلسطین خدمت رسیده‌ام که در و دیوار آن بوی شهادت می‌دهد فلسطینی که ندای مظلومان آن به گوش می‌رسد و در عین حال مزه پیروزی زیر زبان ماست.»

این عضو مؤسس گردان‌های قسام در قدس ادامه داد: در آن زمان که فرزندان کوچکی بودیم وقتی در مسجدالاقصی، مدارس و دانشگاه‌ها قدم می‌زدیم چیزی جز کشتار، خونریزی و قتل‌عام در خیابان‌های فلسطین نمی‌دیدیم و گروه کتائب القسام را با مشارکت حدود ۴۰ تن از  جوانان تشکیل دادیم درحالی که سلاحی برای مبارزه با رژیم اسرائیل نداشتیم.
 

 

فلسطین امروز مقتدرانه قد علم کرده است

وی افزود: در قدس روزگاری منتظر سلاح از کشورهای همسایه بودیم که خبری نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار را با وارد شدن به پادگان منطقه اسرائیلی‌ها شروع کنیم برای این کار سربازان اسرائیلی را ربوده و آن‌ها را خلع سلاح می‌کردیم.

سلیمان با بیان اینکه کسی آن زمان فکر نمی‌کرد ما بتوانیم پیروز شویم و امروز مقتدرانه قد علم کنیم، گفت: این گروه اندک مقاومت فلسطین شجاعانه توانست سربازان اسرائیلی را دستگیر کرده تا جایی که مبارزه مسلحانه ما با چند اسلحه شروع شد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین شخص و راهنمای ما «محمد الضیف» فرمانده ارشد «گردان‌های عزالدین قسام» است، ادامه داد: محمد الضیف آن زمان به من ‌می‌گفت که آرزو دارم هزار نفر سرباز داشته باشم تا بتوانم اسرائیل را نابود و فلسطین را آزاد کنیم، ایمان و امید داشت اسرائیل با تمامی قدرت ظاهری که دارد، ضعیف‌ترین رژیم روی زمین است.

این مبارز فلسطینی به تجربه اسارت خود هم اشاره کرد و گفت: 20 سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بدترین شکنجه‌ها را تحمل کردم و در بدترین وضعیت معیشتی و شکنجه قرار داشتیم تا در جریان تبادل اسرا بعد از گذشت ۲۰ سال آزاد شدم.

نیروهای ویژه اسرائیلی با طوفان‌الاقصی نابود شدند

وی در بیان علت عملیات مسجد الاقصی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به ادامه رفتارهای خشونت‌آمیز خود با فلسطینی‌ها به ویژه در ماه‌های اخیر اسلحه، تانک‌ها را برای کشتار جمعی آماده کرده بودند و با چشمان خودمان می‌دیدیم که با کفش وارد مسجد‌الاقصی شده و به زنان مسلمان لگد می‌زدند و در زندان‌ها شکنجه‌های بی‌رحمانه‌ای علیه اسیران فلسطینی داشتند.
 


عضو هیأت مؤسس کتائب القسام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار اسیر فلسطینی اعم از زنان و کودکان و پیرمردها در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند، گفت: قبل از انجام عملیات طوفان‌الاقصی به نیروهای صهیونیستی اخطار داده بودیم که اگر این روش‌های ظالمانه‌اش را ادامه دهد، ضربه گروه‌های مقاومت را به چشم خواهد دید.

سلیمان گفت: درحالی که پیشبینی می‌شد اسرائیلی‌ها بتوانند در برابر طوفان الاقصی حداقل ۲۴ ساعت دوام بیاورد، اما خوشبختانه در برابر جوانان و نیروهای مقاومت بیشتر از چهار ساعت دوام نیاوردند و نیروهای ویژه آنان با طوفان‌الاقصی نابود شدند.

اصرار به ادامه جنگ تا آزادی کامل فلسطین داریم

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم شهرستان روانسر، ادامه داد: ما اصرار به آزادی کامل فلسطین داریم، زیرا فلسطین و مسجدالاقصی تنها به فلسطینی‌ها تعلق ندارند بلکه محل معراج پیامبراکرم(ص) و نخستین قبله مسلمانان و از یکی از درهای آسمان است.

سلیمان افزود: ما ۲ راه بیشتر نداریم یا اینکه شجاعانه مبارزه کرده و پیروز شویم یا مبارزه کرده و به شهادت برسیم که در هر دوحالت پیروز هستیم.

این مبارز فلسطینی با بیان اینکه مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند، تاکید کرد: در حال حاضر ما فلسطینی‌ها به کمک‌های مختلف جهانی نیاز داریم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول