اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سرمایه‌گذاری به سبک لوتوس به تاریخ «پیروزان»

صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان که از نوع صندوق درآمد ثابت با پیش‌بینی سود است، پیش از این در دوره‌های سه ماهه سود سرمایه‌گذاری را محاسبه و پرداخت می‌کرد اما از این پس دوره پرداخت سود صندوق به صورت ماهانه و درپایان هر ماه است.

سرمایه‌گذاری به سبک لوتوس به تاریخ «پیروزان»

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان یکی از بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت در کشور است که تحت مدیریت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت می‌کند. این صندوق مناسب افرادی است که تمایل به ریسک پایین و دریافت سود پایدار و معقول از سرمایه‌گذاری خود دارند. در گذشته پرداخت سود صندوق پیروزان به صورت 3 ماهه انجام می‌شد؛ اما به دلیل درخواست‌های مکرر سرمایه‌گذاران، با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، دوره پرداخت سود صندوق پیروزان از پایان مهر ماه 1402 به صورت ماهانه شده و واریز سود حداکثر یک روز کاری پس از آخرین روز هر ماه انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با صندوق پیروزان در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان

بسیاری از افراد به دنبال سودی مطمئن و ماهانه هستند و از این سود به عنوان بخشی از درآمد خود برای صرف هزینه‌های زندگی استفاده می‌کنند. صندوق‌های با درآمد ثابت ابزار مالی نوین در بازار سرمایه کشور هستند که سودی بیشتر از سپرده‌های بانکی و بدون نرخ شکست برای سرمایه‌گذاران رقم می‌زنند و به همین دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. صندوق با درآمد ثابت پیروزان یکی از صندوق‌های تحت مدیریت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان است که به دلیل تمایل و درخواست مشتریان و سرمایه‌گذاران، دوره دریافت سود آن از 3 ماهه به ماهانه تغییر پیدا کرده است و دوره جدید صندوق از یکم آبان ماه 1402 شروع شد.

 صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان، از انواع صندوق‌های با درآمد ثابت با پیش‌بینی سود است که عمده دارایی آن در منابع و اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود و از همین رو ریسک بسیار پایینی دارد. این صندوق در حال حاضر با نزدیک به 30 هزار میلیارد دارایی تحت مدیریت و حدود 30 میلیون واحد سرمایه‌گذاری نزد سرمایه‌گذاران یکی از معتبرترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اندازه بزرگ در ایران محسوب می‌شود و این اعداد نشان‌دهنده اعتماد تعداد بیشماری از سرمایه‌گذاران است.

صندوق پیروزان مناسب چه افرادی است؟

این صندوق مناسب سرمایه‌گذاران ریسک‌گریزی است که انتظار سود پایدار و دریافت سود نقدی در پایان هر ماه را دارند. صندوق پیروزان اکثر دارایی خود را صرف خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت یا سپرده بانکی کرده است و مقدار اندکی از سرمایه صندوق در سهام سرمایه‌گذاری شده است. بنابراین ریسک آن بسیار پایین و در حد صفر است و سود صندوق به صورت دوره‌ای در پایان هر ماه محاسبه و اعمال شده و به حساب سرمایه‌گذاران واریز خواهد شد.

سود صندوق پیروزان چقدر است؟

پیش‌بینی سود این صندوق دقیقا برابر با صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان، 23 درصد سود اسمی معادل 25.6 درصد سود موثر سالانه است و زمان دقیق پرداخت سود صندوق، اولین روز کاری بعد از آخرین روز هر ماه است. بنابراین پرداخت سود منظم و پایدار در پایان هر ماه از جمله مزایای مهم صندوق پیروزان است که سرمایه‌گذاری در این صندوق را بیش از پیش جذاب می‌کند. رویه کاری صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان نیز مشابه صندوق لوتوس پارسیان خواهد بود و تنها تفاوت این دو صندوق در  تاریخ پرداخت سود است.

مزایای صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان

همانطور که اشاره شد از مهمترین مزایای صندوق پیروزان پرداخت سود ماهانه، پایدار  و بدون ریسک است. علاوه بر این، صندوق پیروزان مانند صندوق لوتوس پارسیان دارای ضامن نقدشوندگی است بنابراین شما در هر شرایطی می‌توانید پول خود را دریافت کنید و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. داشتن ضامن نقدشوندگی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری اجباری نیست اما صندوق با درآمد ثابت پیروزان این امکان را جهت رفاه حال سرمایه‌گذاران و اطمینان خاطر بیشتر آنها فراهم کرده است. عدم محدودیت در واریز و برداشت وجه به صورت آنلاین از دیگر مزایای صندوق پیروزان است.

سایر مزایای صندوق عبارتند از:

امکان اخذ گواهی تکمن مالی برای ارائه به مراجع رسمی
معافیت مالیاتی
نقدشوندگی بالا در روز ارائه درخواست ابطال
پرداخت سود منظم و ماهانه
عدم اخذ کارمزد برای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری
پرداخت سود به ازای هر روز حضور در صندوق بدون نرخ شکست
امکان سرمایه‌گذاری با پول کم

نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق پیروزان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق پیروزان می‌توانید به راحتی از طریق مرکز سرمایه‌گذاری لوتوس و تنها با مبلغ 110 هزار تومان اقدام کنید. جهت صدور واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان باید در مرکز سرمایه‌گذاری لوتوس ثبت‌نام کرده و فرآیند احراز هویت در سامانه سجام را انجام دهید. پرتال لوتوس امکان سرمایه‌گذاری آسان و سریع بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورده است. پس از تکمیل ثبت‌نام با نام کاربری خود وارد پرتال شده و از طریق ثبت سفارش درخواست صدور واحدهای صندوق را به تعداد مورد نظر ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید به همین روش واحدهای صندوق را نیز ابطال کنید. علاوه بر این، امکان مراجعه حضوری به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور و سرمایه‌گذاری از طریق شعب نیز فراهم است.

سخن پایانی

صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت ماهانه است. این صندوق دارای پرداخت سود ماهانه است و برای افرادی که تمایل به کمترین ریسک در سرمایه‌گذاری و دریافت سود در پایان هر ماه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. مدیریت حرفه‌ای صندوق، سود و امنیت سرمایه شما را تضمین می‌کند؛ بنابراین صندوق با درآمد ثابت پیروزان انتخابی امن و هوشمندانه برای کسب سود خواهد بود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این صندوق، به سایت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان به آدرس www.lotusib.ir مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول