اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خادمیاران رضوی ۷۱ روشندل کرمانشاهی را راهی مشهد مقدس کردند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از اعزام ۷۱ نفر از نابینایان کرمانشاه به مشهد مقدس خبر داد.

خادمیاران رضوی ۷۱ روشندل کرمانشاهی را راهی مشهد مقدس کردند

سید محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خادمیاران رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با عنایت حضرت رضا(ع) ۷۱ روشندل زیارت اولی در قالب طرح مهر درخشان امروز جمعه ۱۲ آبان‌ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ایاب و ذهاب توسط خیرین استان تامین می‌شود.

مدیر کانون‌های خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی ست که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می‌گذرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در اعزام زائر اولی‌ها گفت: طی سال جاری ۲۱۵ زیارت اولی در قالب ۵کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند و ۲۶ آبان ماه هم اعزام کاروان بعدی زیارت اولی‌های استان خواهد بود.

مدیر کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: همواره سعی شده است زائرین طی یک مراسم بدرقه با حضور خادمیاران رضوی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شوند و همچنین یک وعده میهمان سفره‌خانه حضرت رضا(ع) در حرم مطهر باشند.

گفتنی است، زائرین و خادمیاران رضوی در مراسم بدرقه امروز با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچنین عبور از روی پرچم اسرائیل غاصب با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی نموده و به نیابت از آنان و شهدای غزه سفر معنوی خود را آغاز کردند. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول