اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهپیمایی 13 آبان در روستاهای کوچک و دورافتاده زنجان + فیلم

همزمان با شهرهای بزرگ و کوچک کشور در بسیاری از روستاهای کوچک و بزرگ و دور افتاده استان زنجان نیز راهپیمایی 13 آبان روز استکبار ستیزی برگزار شد.

راهپیمایی 13 آبان در روستاهای کوچک و دورافتاده زنجان + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هم‌زمان با شهرهای بزرگ و کوچک کشور در بسیاری از روستاهای کوچک و بزرگ و دور افتاده استان زنجان نیز راهپیمایی 13 آبان روز استکبارستیزی برگزار شد.

راهپیمایی 13 آبان در روستاهای کشور نشان داد دشمنان نظام و انقلاب در سمپاشی‌ها و اقدامات خود در زمینه دورکردن مردم از آرمان‌های انقلابی که خمینی کبیر بنیان‌گذار ان بوده است شکست‌خورده‌اند.

 

 

مردم روستای پری در شهرستان ماهنشان در استان زنجان نیز با حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان 1402 انزجار و نفرت همیشگی خود را از استکبار جهانی اعلام و بر ادامه راه شهدا و امام شهدا تاکید و جنایت رژیم غاصب و صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.

 

 

اهالی روستای علم‌کندی در شهرستان ماهنشان در استان زنجان نیز امروز با حضور در راهپیمایی 13 آبان روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی انزجار و نفرت خود را از امریکا و ایادی وی اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.

 

 

مردم روستای«گوگرچینگ» در شهرستان خدابنده در استان زنجان نیز امروز همپای ملت همیشه در صحنه ایران ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

 

مردم روستای«حاج سیران» در منطقه«قره پشتلوی» شهرستان زنجان امروز هم‌زمان با مناطق مختلف کشور با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول