اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیش از ۱۴ هزار بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۱۴ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان تشکیل شده است که از این تعداد بیش از ۷ هزار پرونده فعال هستند، گفت: تشکیل پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بیش از ۱۴ هزار بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مصطفی فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۱۴ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تشکیل شده است، گفت: بالغ‌ بر ۷ هزار پرونده در حال حاضر فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته ۱۲ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان تشکیل شد که از این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ پرونده فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تشکیل پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج ۲۰ درصد افزایش یافته است، افزود: نیمی از جمعیت استان بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی و رایگان آن استفاده می‌کنند.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ هزار نفر در زُمره بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد: افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از کلیه خدمات مورد نیاز مانند بستری، درمان‌های سرپایی، ویزیت، تصویربرداری، دارو، خدمات پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی استان با ۱۱ بیمارستان قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: ۵۵۰ موسسه پزشکی، تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی هستند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول