اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح بیمارستان بافق 130 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که تکمیل شدن بیمارستان بافق به 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

افتتاح بیمارستان بافق 130 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

حسین ابوالحسینی، معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از بافق، اظهار کرد:‌ در حال حاضر ۹۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی هزینه شده که برای تکمیل آن به ۱۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان این‌که با توجه به حمایت‌های استاندار در تخصیص منابع استانی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار آن تامین شده است، افزود: این طرح تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیمارستان ۳۲ تخت خواب ولیعصر بافق ابتدا به عنوان یک طرح توسعه بوده که بعد از پیگیری مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی یزد، یک بیمارستان ۹۶ تختخواب در مجاورت بیمارستان ولیعصر به عنوان طرح جایگزین انتخاب شد و در حال ساخت است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول