اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آشنایی نودانشجویان با دستاوردهای جهاد دانشگاهی

نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دستاورهای علمی و فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در محل مرکز فرهنگی این سازمان در حال برگزاری است.

آشنایی نودانشجویان با دستاوردهای جهاد دانشگاهی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دستاورهای علمی و فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در محل مرکز فرهنگی این سازمان در حال برگزاری است.

این نمایشگاه که هم‌زمان با نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دانشگاه تهران، برگزار شده است، حدود ۵۰۰۰ دانشجوی دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، می‌توانند از نمایشگاه تشکل‌ها و نهادهای مختلف دانشگاه تهران، بازدید ‌کنند.

هم‌چنین این نودانشجویان این امکان را دارند که با حضور در غرفه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌منظور همکاری و فعالیت در کانون‌های شعبه سازمان دانشجویان، مرکز آفرینش‌های هنری و مرکز سپهر اندیشه، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

طی این‌مدت این فرصت برای نودانشجویان فراهم است که از نمایشگاه دستاوردهای چهار دهه فعالیت‌ سازمان جهاد دانشگاهی تهران در حوزه‌های مختلف پژوهش و فن‌آوری، آموزشی و فرهنگی واقع در مرکز فرهنگی کاظمی آشتیانی بازدید داشته باشند و از نزدیک با این دستاوردها آشنا شوند.

هم‌چنین در نمایشگاه «آشنایی نودانشجویان» با دستاوردهای جهاد دانشگاهی تهران برای دانشجویان متقاضی امکان تعیین سطح زبان انگلیسی به‌صورت رایگان توسط مدرسان جهاد تهران فراهم شده است.

این نمایشگاه از ۸ تا ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل مرکز فرهنگی کاظمی آشتیانی، واقع در دانشگاه تهران، ضلع جنوبی دانشکدگان فنی دایر است.

پایان پیام/ ت 22

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول