اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بافق پایتخت عفاف و حجاب کشور می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: در حال پیگیری برای معرفی شهرستان بافق به عنوان پایتخت عفاف و حجاب هستیم.

بافق پایتخت عفاف و حجاب کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام ابوذر صانعی در جریان سفر به این شهرستان با حضور در جمع فعالین ستاد امر به معروف اظهار کرد: پیگیری می‌شود تا بزرگترین کنگره آیت الله بافقی، این چهره شاخص در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، در یک سال پیش رو برگزار شود.

 وی افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وظایف اصلی و سیاست‌های کلی در دستور کار قرار گرفته که به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.

 دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: اولین مورد در حوزه مطالبه گری است که باید با رعایت اصول و قوانین، صورت بگیرد تا بتوان آسیب‌های اجتماعی را سر و سامان داد.

حجت السلام صانعی تصریح کرد: موضوع دوم آموزش است که به صورت جدی شروع شده است و از عموم مردم دعوت می‌شود که به سایت ستاد امر به معروف مراجعه و در آموزش‌های این ستاد شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سوم ورود به حوزه خانواده و عفاف و حجاب است که با ارتباطی که با ستاد دارند، سیاست‌های کلی خانواده را دنبال کنند.

 دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: موضوع چهارم حمایت قضایی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از کلیه آمرین به معروف و ناهیان از منکر با رعایت کلیه آداب و شروط، حمایت‌ می‌کند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول