اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده غرب مازندران

احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه در فرودگاه نوشهر مورد استقبال حسینی پور استاندار مازندران، توکلی معاون استاندار، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نماینده مردم غرب مازندران در مجلس، چالوس و کلاردشت، و جمعی از  مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه در فرودگاه نوشهر مورد استقبال حسینی پور استاندار مازندران، توکلی معاون استاندار، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نماینده مردم غرب مازندران در مجلس، چالوس و کلاردشت، و جمعی از  مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وزیر کشور در نخستین ساعات حضور در مازندران، با همراهی استاندار مازندران و نمایندگان مجلس، وارد کلارآباد شد و از پل اصلی شهر کلارآباد و سایر مناطق سیل زده بازید کرد.

 

در این بازدید، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نمایندگان مردم غرب استان در مجلس و معاونین استاندار نیز حضور داشتند.

حضور در شهرستان های عباس آباد و چالوس و بازدید از دیگر مناطق سیل زده، دیگر برنامه‌های احمد وحیدی وزیر کشور است.

وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است.

 

وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی عاجل دارد.

️لازم به ذکر است وزیر کشور پس از ورود به مازندران بلافاصله به مناطق ‌سیل‌زده رفت و در ابتدا از پل سیل زده (پلنگ آبرود) کلارآباد بازدید کرد و پس از گفت و گو با مسئولان منطقه در جریان مسائل این پل قرار گرفت. سپس دستورات لازم جهت تقویت و بازسازی این پل داده شد.

️ قرار است وزیر کشور به بازدید از دیگر بخش‌های آسیب‌دیده، بپردازد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول