اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح 4000 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان حدود 4 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن روستایی، شهری، بافت فرسوده، خودمالکین و گروه‌های ساخت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 4000 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی در خصوص بازدید ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری، گفت: طی ۲ روز از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و بروجن بازدید به عمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان حدود ۴ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن روستایی، شهری، بافت فرسوده، خودمالکین و گروه‌های ساخت افتتاح شود.

وی افزود: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری  همچنین مقرر شد عملیات ساخت حداقل ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر ریاست جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شود.

مقصودی عنوان کرد: واگذاری ۴۰۰ قطعه از اراضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان چهارمحال و بختیاری و کلنگ‌زنی آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی نیز یکی دیگر از تصمیمات اخذ شده است.

وی همچنین با اشاره به تصویب اصلاح طرح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بعد از حل موضوع بیمه کارگران ساختمانی، شتاب گروه‌های ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان افرایش پیدا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن موضوع هماهنگی بین بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز مورد بررسی و تأکید قرار گرفت، همچنین با قول مساعد معاون وزیر، تأمین اعتبار خدمات عمومی از جمله مراکز آموزشی سایت‌های نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول