اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

غیاثی: هیچ تیمی برد را به ما کادو نمی‌دهد

سرمربی تیم والیبال مس سونگون گفت: هیچ بردی را برای‌مان کادو نخواهند داد و برای پیروزی باید تلاش کنیم.

غیاثی: هیچ تیمی برد را به ما کادو نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد غیاثی بعد از شکست تیمش گفت: ‌‌می‌دانستم بازی سختی برابر تیم مس شهر بابک خواهیم داشت و کل تیم مس سونگون ورزقان برابر این تیم خوب بازی نکرد و حق شهربابکی‌ها برد بود و من این پیروزی را به این تیم تبریک می‌گویم.
وی گفت: از ابتدای فصل گفتم تیم ما در کوران مسابقات و رفته رفته بهتر خواهد شد، اما در بازی برابر تیم شهر بابک همدل نبودیم و شاید تیم ما در باد غرور  برد برابر تیم گل گهر سیرجان خوابیده بودند و نتوانستیم روند صعودی خود را ادامه دهیم.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشور گفت: بازیکنان تیم ما جوان هستند و در حال کسب تجربه و در بازی برابر مس شهر بابک متوجه شدند که با تلاش و کوشش به پیروزی می‌رسند و هیچ وقت بردی را به ما کادو نخواهند داد و فاصله تیم‌ها با هم نزدیک است و اگر غفلت کنیم جایگاه فعلی‌مان را از دست خواهیم داد. 
غیاثی در مورد داوری مسابقه هم گفت: داوری شرایطش مشخص بود و اشتباهات داوری برای هر دو طرف بود. اصل موضوع این بود که تیم ما تمرکز نداشت و اینکه در روزی که خوب نبودیم؛ داوری در نتیجه بازی تاثیر نداشت.
وی در مورد مصدومیت نریمانی هم گفت: یکی از دریافت کننده هایمان مصدوم بود‌ و نتوانستیم از وی استفاده کنیم، اما دو جایگزین داشتم و انتظار داشتیم این نفرات بتوانند جای وی را پر کنند و فاصله نفرات مان زیاد نیست؛ اما بازم تاکید می‌کنم کل مجموعه تیم خوب نبود.

پایان پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول