اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد

خطوط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد از سد طالقان بصورت آزمایشی آبگیری شد.

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای البرز،‌ امروز‌ در دیدار با علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، پیگیری نماینده مجلس را یکی از عوامل اثر بخش در تخصیص آب سطحی به شهرستان نظرآباد دانست و گفت: ساخت یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب با هزینه ۳۲۰ میلیارد ریال انجام و بصورت آزمایشی آبگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز افزود: موضوع زون بندی (ناحیه بندی) شبکه توزیع در شهر نظرآباد با اصول فنی در حال اجراست تا نگرانی مردم از توزیع عادلانه و یکنواخت فشار شبکه آب مرتفع شود.

وی به مواردی دیگر همچون؛ برخورد جدی با انشعاب های غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای اجرای این اقدامات را انجام داده ایم تا در فصل تابستان سال بعد، مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

علی حدادی،‌ نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: به دنبال پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو، موفق شدیم به میزان ۲۵ میلیون متر مکعب آب سطحی از سد طالقان به غرب استان البرز تخصیص دهیم و مهم ترین اولویت ما، احداث تصفیه خانه آب برای شهرهای مهستان، هشتگرد و نظرآباد است که انجام شد.

حدادی از اقدامات انجام شده آبفا و آب منطقه ای برای بهره برداری آزمایشی تصفیه خانه، خط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد تقدیر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول