اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

چیزی جز اجرای قانون از شهرداری قزوین نمی خواهیم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورا صرفا خواهان اجرای قانون و جاری و ساری شدن آن در همه بخش های شهرداری هستند و جز این هم نمی خواهند.

چیزی جز اجرای قانون از شهرداری قزوین نمی خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تعامل و همکاری خوبی با مدیریت شهری دارند، اظهار کرد: متاسفانه این تعامل و همکاری از سوی مدیریت شهری دیده نمی شود و گویا بنای همکاری هم ندارند.

وی ادامه داد: گوشزد کردن این موضوع نقطه ضعف گرفتن نیست، بلکه ما نمی خواهیم سنگ زیر بنای این گونه روابط را در شورا بگذاریم چرا که حفظ جایگاه شورا مهم است و در این خصوص مدیون هستیم و باید در پیشگاه خداوند و آیندگان پاسخگو باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: هرچه میزان تعامل و همکاری مدیریت شهری با شورا بیشتر باشد قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

فرمانی تصریح کرد: بنده تمام قد از جایگاه شورا دفاع می کنم و بنای این را نمی گذارم که در دوره های بعد، شهرداری بدون اجازه از شورا قدم از قدم بردارد. ما خواهان اجرای قانون و جاری و ساری شدن آن در همه بخشهای شهرداری هستیم و جز این هم نمی خواهیم.

وی با اشاره به تایید لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر پرداخت معوقات حاصل از احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری قزوین گفت: با بررسی اعضای شورا، شهرداری قزوین ملزم به پرداخت معوقات بدهی حاصل از احکام اصلاح شده از ترمیم حقوق کارمندان می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار ارائه لایحه پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار پرسنل مشمولین قانون کار شهرداری قزوین نیز شد.

فرمانی در ادامه به تعیین تکلیف برج حکم آباد اشاره کرد و گفت: پیشنهاد برخی از اعضای شورا بر این بود که بخش هایی از این برج تبدیل به هتل شود لذا باید در یک جلسه تخصصی میان اعضای شورا جوانب مختلف پروژه بررسی شود که آیا اگر تبدیل به هتل شود برای شهر مقرون به صرفه است و یا اینکه با همان کاربری مصوب ادامه یابد. لذا پیشنهاد می شود با مشورت از افراد با تجربه که در زمینه هتل داری کار کرده اند این موضوع به صورت تخصصی پیگیری شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول