اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه گفت: اولین سامانه درون و برون سازمانی ویژه آموزش مجازی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی

عابدین محمودی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح علمی و توانمندسازی پرسنل در حوزه‌های تخصصی و ایجاد انگیزه و بازدهی عملکردی مناسب که از اهداف شهرداری و این سازمان بوده و در  آن برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی همواره به شکل پیوسته و مستمر برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که حضور در کلاس‌ها نیازمند ترک محل خدمت بود و در زمان و مکان محدود بوده و ارائه خدمات به شهروندان نیز از اولویت‌های شهرداری است، لذا سازمان فاوا در اقدامی موثر امکان برگزاری کلاس‌های مجازی را بر بستر شبکه داخلی و همچنین از طریق ادوب کانکت بر بستر اینترنت جهت برگزاری دوره‌ها در ساعت غیراداری را فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طی درخواست اداره آموزش سامانه آموزشی جام جهت وارد کردن اطلاعات آموزشی و مدیریت و برنامه‌ریزی اصولی و ارزشیابی عملکرد پرسنل این سامانه نصب و پیاده‌سازی شده و تمامی پرسنل با مراجعه به کارتابل آموزشی خود علاوه بر امکان شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین امکان دسترسی به سوابق آموزشی خود را پیدا کرده و همچنین با بارگذاری محتواهای آموزشی بدون برگزاری هر نوع کلاسی امکان ارتقا دانش فنی افراد فراهم آمده است.

محمودی خاطرنشان کرد: اولین دوره کلاس مجازی با عنوان آموزش نرم‌افزار نوسازی ویژه پرسنل فاوا کلاس اصول و مبانی شهرسازی برگزار و افراد مجاز به شرکت در کلاس شرکت کردن علاوه بر موارد مورد اشاره امکان برگزاری انواع وبینارها بر بستر شبکه اختصاصی شهرداری و همچنین دسترسی برخط و از طریق Adobe Connect فراهم و نخستین  وبینار با موضوع برنامه‌ریزی ومدیریت پروژه به با محوریت واحد کنترل پروزه  معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرمانشاه با موفقیت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه بیان کرد: که دوره مجازی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت شهری از دیگر اقدامات این سازمان بوده و همچنین دورهای مدیریت و دانش یادگیری سازمانی در حال برگزاری است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول