اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تاج: نوجوانان نتیجه نگیرند هم مامور به حفظ و حمایت هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیم نوجوانان در ادامه مسابقات خود نتیجه هم نگیرند، ما مامور به حفظ و حمایت از این تیم هستیم.

تاج: نوجوانان نتیجه نگیرند هم مامور به حفظ و حمایت هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در حاشیه مراسم راه‌پیمایی حمایت از مردم فلسطین، اظهار داشت: خداراشکر امروز جامعه ورزش با مسائل حال ممکلت بیگانه نیست و در این راهپیمایی شرکت کرده است. همه هم هستند. اتفاقاتی که در غزه افتاده و کشتار کودکان زنان و حتی ورزشکاران موجب شده امروز جامعه ورزش عکس العمل نشان بدهد. 

وی افزود: فکر می‌کنم اتفاق خوبی در حال رخ دادن است. همراه با مردم غیور و شهیدپرور کشورمان جامعه ورزش هم شرکت کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم ملی در تورنمنت اردن پیشگام این کار شد و آیا این اقدامات ادامه دارد، گفت: بله، خداراشکر با نماد فلسطین بازی‌ها را شروع کردیم. 2 روز قبل هم با وجود اینکه ناظر خیلی حساسیت نشان داد که نباید هیچ نماد سیاسی باشد ولی فدراسیون فوتبال کار خیلی خوبی انجام داد و دور زمین شعار کودکان را نکشید را قرار داد. اتفاق خوبی بود که افتاد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی این رده، عنوان کرد: این تیم به نظر من برنده است یعنی بهترین نتایج را گرفتند. حتی در آن بازی که به انگلیس باختند هم پیام تبریک دادم. از حسین عبدی و تک تک بازیکنان تشکر کردم. به نظر من بهترین تیم را ساختند و تاکنون بهترین نتایج را گرفتند. امیدوارم در آینده هم موفق باشند. این تیم باید حفظ و تقویت شود. این تیم می‌تواند برای فوتبال کشور آینده خیلی خوبی را رقم بزند.

تاج درخصوص اینکه خاطره خوشی از مراکش در جام جهانی 2018 داریم و حالا که این تیم حریف نوجوانان ایران در مرحله بعدی جام جهانی شده هم امیدوار به تکرار آن خاطره خوش است، گفت: بله، ان‌شاالله همینطور می‌شود. اگر نتیجه هم نگیریم، ما مامور به حفظ و حمایت از این تیم هستیم. عبدی هم حفظ می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه صحبت‌هایی پیرامون حضور حسین عبدی در راس کادرفنی تیم ملی جوانان مطرح شده، اظهار داشت: بله، برنامه‌ریزی‌هایی هست. اجازه بدهید به استقبال این موضوع نرویم ولی این تیم با عبدی حفظ می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول