اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی

رئیس پلیس فتای استان البرز از دستگیری کلاهبرداران تلفنی با اعتراف به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در سطح کشور خبر داد.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی از شهروندان با شیوه برنده شدن جایزه از سوی اپراتور تلفن همراه، رسیدگی به پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که کلاهبرداران با استفاده از یک شماره تلفن رند با شهروندان به صورت رندمی تماس حاصل کرده و با بیان اینکه از سوی اپراتور تلفن همراه برنده شده‌اند، با شیوه‌های متقلبانه اقدام به دریافت اطلاعات کارت بانکی کرده و پس از آن حساب شهروندان را خالی کردند. 

رئیس پلیس فتای استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی 2 متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه این افراد را در استان تهران دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: تا اینجای پیشرفته پرونده ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲ میلیارد ریال بوده است. 

جلیلیان در پایان به شهروندان هشدار داد که به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول