اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز هرمزگانی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز آرشام طاهری عضو فعال پژوهش سرای دانش آموزی شهید علیمحمدی شهرستان رودان خبر داد.

کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن خدامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان امروز گفت: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ تقدیر و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس و وقف شده و طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نخبه برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: برای انتخاب این دانش آموزان ابتدا مطابق شیوه نامه ارسالی بنیاد البرز دانش آموزانی که بیشترین افتخارات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را در طول سال‌های تحصیلی خود کسب کرده اند، (در مقطع متوسطه اول پایه نهم و متوسطه دوم پایه دوازدهم) به آن بنیاد معرفی می‌شوند و بعد از داوری کشوری، برترین‌ها مشخص می شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان این موفقیت را به این دانش آموز عزیز، خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگی و علمی استان، همکاران آموزش و پرورش شهرستان رودان، عوامل دبیرستان غیردولتی یاران مهدی (عج)، مدیر و کارشناسان پژوهشسرای شهید علیمحمدی رودان تبریک و تهنیت گفت.

شایان ذکر است دانش آموزان هرمزگانی در ۴ دوره قبل هم موفق به کسب این جایزه شده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول