مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مردم استان بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به این نهاد پرداخت کرده‌اند.
جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده و یا در امور عام‌المنفعه مصرف شده است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری جشنواره استانی زکات در سال گذشته، افزود: این برنامه آثار و برکات فراوانی داشت که امیدوار هستیم با برگزاری جشنواره‌های شهرستانی نیز گام‌های موثری در زمینه ترویج فرهنگ پرداخت زکات برداشته شود و نیازمندان از آن بهره‌مند شوند. در ادامه وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران جهت واریز کمک‌های نقدی در راستای آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد، افزود: ادارات کمیته‌ امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در نظر گرفته شده است. پایان پیام/ ۶۸۰۴۰/ض
زکات
07:48 - 29 آبان 1402

3 بازنشر
41 بازدید



1 پاسخ