اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توصیه پیکه به هافبک جوان بارسا بعد از مصدومیت

اسطوره بارسلونا به هافبک جوان این تیم بعد از مصدومیت توصیه‌ای کرد.

توصیه پیکه به هافبک جوان بارسا بعد از مصدومیت

به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه مدافع سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا، به گاوی هافبک جوان این تیم توصیه کرد که برای بهبودی خود از مصدومیت ACL عجله نکند تا بتواند تابستان در یورو بازی کند. 

گاوی یکشنبه شب در جریان مسابقه مقدماتی یورو 2024 و بازی تیم اسپانیا مقابل گرجستان دچار پارگی ACL شد. این بازیکن 19 ساله تا پایان فصل از میادین دور است و انتظار می‌رود که برای یک دوره 8 تا 9 ماهه و حتی 10 ماهه از میادین دور باشد.

پیکه در این باره گفت: مهم این است که او به خوبی بهبود یابد و عجله نداشته باشد. این احتمال وجود دارد که گاوی از نظر ذهنی به قهرمانی اروپا و بازی‌های المپیک فکر کند اما من به او توصیه می‌کنم فقط زمانی که خوب است، برگردد. 

این مدافع افسانه‌ای اضافه کرد: می‌دانم که قهرمانی اروپا چقدر مهم است و حتی مهمتر از آن اولین قهرمانی است اما او باید راحت باشد زیرا حداقل 15 سال از دوران حرفه‌ای‌اش باقی مانده است.

پیکه با تحسین خود از اعجوبه هافبک 19 ساله، افزود: از بین همه بازیکنان جوانی که اکنون در تیم بارسا هستند، من گاوی را ترجیح می دهم. کاری که او در 19 سالگی انجام داده شگفت‌انگیز است.

پایان پیام/ ت 614

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول