اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دشمن قلوب ما را هدف گرفته است

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن جغرافیا را عوض کرده و قلوب ما را هدف گرفته است، شما فرهنگیان باید استوارتر و با هوشیاری بیشتر به رسالت خود بپردازید.

دشمن قلوب ما را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگان پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای فرهنگی گچساران گفت: همه حال روز، ساعت، ماه، سال و قرن بسیح است، هفته بسیج را به تمام بسیحیان تبریک می گوئیم.

وی بیان سازمان بسبج مستضعفین با ۲۲ قشر ماموریت های متعددی در سطح کشور دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسیج به معنای حرکت عظیم ملت ایران همراه با آگاهی و احساسی آمیخته با عقلانیت و انقلاب است.

بهمنیار عنوان کرد: شهادت، ایثار ، ولایتمداری از ویژگی های خاص بسیج است.

وی با اشاره به اهمیت ولایتمداری گفت: اگر نماز قضا شد می توان آن را به جا آورد اما اگر ولایتمداری قضا شد فاتحه همه جیز خوانده می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر معبری که تصویر شهیدی بر آن نقش بسته یادآور شهداء و ایثار آنها است.

بهمنیار بیان کرد: شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده ایم، که خون همه آنها باعث پایداری انقلاب و آرمانهای آن شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گرامی داشت که کمتر از خون شهداء نیست.

بهمنیار ادامه داد: شهدای ما به تکلیف خود عمل کردند و ما مسئولین تکلیف سنگین تری بر عهده داریم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

وی گفت: امروز دشمن جغرافیا را عوض کرده و قلوب ما را هدف گرفته است، شما فرهنگیان باید استوارتر و با هوشیاری بیشتر به رسالت خود بپردازید.

بهمنیار اضافه کرد: هر مدرسه یک ایران نوپا است و آینده را با فرزندان ایران خواهیم ساخت، هر کس مدرسه را تسخیر کند فرزندان و آینده را تسخیر کرده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ما راه را بر آنها با تدابیر فرزانه انقلاب بستیم ، شما فرهنگیان نیز در حال حاضر جلو میدان جنگ هستید و مانیز پشت سرشما ایستاده ایم.

بهمنیار با اشاره به اینکه شما فرهنگیان رسالت بزرگی بر عهده دارید، تصریح کرد: هر جا مهم بوده دشمن آنجا را هدف قرار داده زیرا نمی خواهد ما نخبه یک کنکور داشته و پیشرفت کنبم.

وی گفت: در طوفان الاقصی دیدید که دشمن تمام راه ها را امتحان کرده ، دشمن همه تدابیر خود را علیه جهان اسلام و ما به کار برده است اما ما شکست نخوردیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما راه ترقی را به فرمایش رهبر طی کرده ایم، با کوچکترین اشاره تنگه در دریا و مرز هوایی را و زمینی خود را بسته ایم و به خوبی از کشور محافظت می کنیم. بهمنیار با اشاره به اینکه فقط یک میدان مانده که دشمن آن را هدف قرار داده افزود: دشمن قلبها را مورد هدف قرار داده است، تلاش کنیم تا شاگردانی در تراز انقلاب تحویل ایران اسلامی داده و باز نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگیان رسالت بزرگ و سنگین تربیت را بر عهده دارند،دشمن به دنبال تغیر مسیر شمااست، جوانان ما باید فرهنگی فکر کرده و انقلابی عمل کند و هر مدرسه باید یک پایگاه انقلاب باشد، امروز به دنبال اعتیاد الکترونیک جامعه و جوانان ما هستند.

بهمنیار اظهار کرد: باید به دانش آموز فهمانده شود تا گرفتار این شیاطین نشوند، فرزندان ۶ الی ۸ ساعت در مدرسه هستند مابقی در کنار خانواده خواهند بود و اولیاء نیز باید بدانند فرزندان خود کجا رفته و چه می کنند.

وی گفت: مردم باید صدای خیر خواهانه امام جمعه شهرستان را شنیده و قطب نامه انقلاب را گم نکنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول