اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

با حکم رئیس جهاددانشگاهی، جعفر رازقی به‌عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به این نهاد منصوب شد.

رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی در حکمی جعفر رازقی را به‌عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب کرد.

 رازقی پیش‌ازاین با مدرک دکتری بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه LMU مونیخ آلمان به‌عنوان دانشیار دانشگاه تبریز مشغول فعالیت بود.

چاپ ۳۱ مقاله در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و حدود ۶ مقاله علمی در دست چاپ؛ تألیف و ترجمه ۳ کتاب در حوزه زیست‌شناسی سلولی مولکولی و زیست‌فناوری؛ شرکت در کنفرانس‌های علمی در کشور ،ایران ،آلمان هندوستان و ارائه حدود ۲۱ مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر؛ مجری و همکاری در ۶ پروژه تحقیقاتی ملی و بین‌المللی و نیمه‌صنعتی از مهرماه ۱۳۹۴؛ تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از آذر ماه ۱۳۹۲ ازجمله سوابق علمی و تحقیقاتی سرپرست جدید مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به شمار می‌رود.

مدیرکل امور دانشجویان بین‌الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم، عضویت در گروه مشاوران استاندار آذربایجان شرقی؛ عضو هیأت اجرایی جذب دانشگاه تبریز؛ عضویت در انجمن‌های ژنتیک و زیست‌شناسی ایران ازجمله سوابق اجرای و فعالیت‌های اجتماعی رازقی است.

همچنین رئیس جهاددانشگاهی در نامه‌ای خطاب به رضا آذربایجانی در طول مدت مسئولیتش در این سمت قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول