اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارزش‌های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: کار مهم این است که ارزش‌های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم.

ارزش‌های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبارروبی گلزار شهدای قلعه رئیسی با حضور امام جمعه، بسیحیان مسوولان و جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان و هنرستان قلعه رئیسی برگزار شد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای ارائه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن است لذا ولایت پذیری و بصیرت افزایی دانش آموزان خنثی کننده توطئه های دشمنان در جنگ نرم خواهد بود.

وی مردم چاروسا را مردمی وفادار به نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: امیدواریم نسل جوان و دانش آموزان ادامه دهنده خوبی برای شهدا و بسیجیان باشند.

 رجائی فرمانده بسیج چاروسا با گرامیداشت این هفته تصریح کرد: هفته بسیج  بهترین فرصت برای ترویج روحیه انقلابی‌گری در بین بسیجیان و همچنین بیان عملکرد بسیج است.

رجائی خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه و اهداف ارزشمند و والای آنان از مصادیق سپاسگزاری از رشادت‌های این دلیران و حفظ ارزش و جایگاه این اسوه‌های حسنه انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

همچنین به مناسبت روز پرستار و هفته بسیج امام جمعه به همراه جمعی از مسئولین با حضور در مرکز درمانی قلعه رئیسی از پرستاران قلعه رئیسی تجلیل کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول