اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ماموریت به فرمانداران برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.

ماموریت به فرمانداران برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان، گفت: مساجد حلقه میانی مردم و مسئولان هستند، از این رو بایستی مساجد را تقویت کنیم و مدیریت استان درصدد تقویت این بنیاد، هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد است.

وی گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.

جان‌نثاری ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، خاطرنشان کرد: در برابر هرگونه فعالیتی که منجر به تقویت فرهنگ غربی شود ایستادگی خواهیم کرد؛ زیرا بهترین، ناب‌ترین و اصیل‌ترین فرهنگ در آموزه‌های ایرانی اسلامی است.

وی متذکر شد: مشاور امور گروه‌های جهادی در فرمانداری‌های استان کمتر از دو ماه آینده ایجاد خواهند شد و با شکل‌گیری این مشاورین، امور گروه‌های جهادی در برگزاری اردوی جهادی تسهیل و شفاف خواهد شد.

جان‌نثاری در خصوص کنگره ملی شهدای فلاورجان، بیان کرد: تلاش شود تا کنگره شهدا «مردمی» برگزار شود، بدین معنا که در مراحل مختلف اجرا به بهترین نحو آحاد مردم دخیل شوند.

وی ادامه داد: همچنین خلق آثار فاخر و ماندگار دومین رویکرد مهم کنگره شهدا قرار بگیرد تا امور کنگره توسط مردم و ماندگار خلق و برای آیندگان به یادگار بماند.

پایان یپام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول