اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واقعیت این است دشمنان از ایران می‌ترسند

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از ایران می‌ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.

واقعیت این است دشمنان از ایران می‌ترسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: سالروز همبستگی با مردم فلسطین است، جنایات صهیونیستها بر علیه فلسطین بی نظیر است.

وی اظهار داشت: در کدام جنگ هزاران کودک و زن کشته شده است، رژیم صهیونیستی این ننگ بزرگ را برای خود با کشتار کودکان و زنان غزه خرید.

امام جمعه بروجرد گفت: با عملیات طوفان الاقصی موساد شکست خورد و رژیم صهیونیستی رسوا شد، گنبد آهنین فرو ریخت و غزه قبرستان تانک‌ها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی شد.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی وقتی در میدان نبرد در مقابل رزمندگان فلسطین کم آوردند، به بمب باران مناطق مسکونی و بیمارستان ها و مدارس پرداختند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی دارای فرماندهان بزرگی است بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای هستند. 

وی اظهار داشت: دشمنان از ایران می‌ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در ایام فاطمیه از فرصت به دست آمده استفاده کنیم و بصیرت خود را بالا ببریم.

حسینی افزود: در برگزاری مراسمات ایام فاطمیه از سخنرانان و علما دعوت کنیم تا آگاهی دینی بالا برود، روضه ایام فاطمیه با بصیرت و آگاهی بخشی همراه باشد.

وی با اشاره به سالروز شهادت دانشمند محسن فخری زاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ترور دانشمندان فکر می‌کرد می‌توان ایران را شکست دهد ولی دشمن با این کارها نمی‌تواند دانش را از ایرانیان بگیرد خون پاک این شهیدان باعث پیروزی و موفقیت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج در عمل و در همه صحنه‌ها بی نظیر است، بسیج در بصیرت و آگاهی مصداق آیه قرآن است که اسلام انسان با بصیرت می‌خواهد.

حسینی افزود: بسیجیان  بی‌ادعا، بی سرو صدا و پرکار و مردان مخلص خدا هستند، بسیجیان مطیع محض ولایت فقیه و رهبری هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول