اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تصویب ۱۱۵ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا‌ن‌غربی گفت: طی امسال ۱۱۵ طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

تصویب ۱۱۵ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار: طی امسال ۱۱۵ طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

وی افزود: این طرح‌ها در ۸ جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بررسی شده است. 

حمزه‌لو تصریح کرد: این طرح‌ها با موضوعات طرح های تولیدی و خدماتی بوده است و اجرای این طرح‌ها سهم بسزایی در اشتغال‌آفرینی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تصویب طرح جامع پارک علم و فناوری، پایانه مرکزی و صادراتی محصولات کشاورزی و تصویب توسعه طرح ناحیه صنعتی شماره ۲ قره ضیاالدین از طرح‌های شاخص مصوب شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان است.

حمزه‌لو افزود: وظیفه کارگروه امور زیربنایی شامل بررسی و ارایه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از زمین‌ها و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها، طرح‌های هادی و جامع شهرها است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول