اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمایش «بهشت در آتش» به پایتخت رسید

تئاتر بهشت در آتش، کاری از هنرمندان شهرستان ابرکوه از 6 الی 11 آذرماه در فرهنگسرای بهمن استان تهران روی صحنه می‌رود.

نمایش «بهشت در آتش» به پایتخت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش مذهبی «بهشت در آتش» با نقش‌آفرینی هنرمندان ابرکوهی و کارگردانی علی جاور، از فردا ششم آذرماه به مدت ۵ شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران، اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی با محوریت تاریخ صدر اسلام، روایتی است تاریخی درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مظلومیت ولایت که بر لزوم بصیرت افزایی، آگاهی، دشمن‌شناسی، ولایتمداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران تأکید می‌کند.

نمایش فوق داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت زهرا (س) آزاد می‌شود و به شهر و دیار خودش برمی‌گردد.

پس از مدتی، سُهام دل‌تنگ مدینه و خانه حضرت علی (ع) می‌شود؛ اما وقتی به مدینه می‌آید... بهشت در آتش با نقش‌آفرینی بیش از ۴۰ هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه تولید شده است که بازیگران اصلی آن عبارت‌اند از: ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی پور، سید حمید پورسید، حسن حسن‌پور، جعفر قاسم‌پور، ابوالفضل حسینیان و علی نداف.

گفتنی است رزرو بلیت رایگان این نمایش در سامانه behesht.hozehonari.ir انجام می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول