اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  فرهنگی

ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود

ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» دوشنبه ۶ آذر ماه، مصادف با شام شهادت حضرت زهرا(س) در دهه اول فاطمیه، با محوریت شهید مدافع حرم داود جعفری در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، دوشنبه ۶ آذر ماه، مصادف با شام شهادت حضرت زهرا(س) در دهه اول فاطمیه، ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» با محوریت شهید مدافع حرم داوود جعفری و یادبود شهدای مسجد صاحب‌الزمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار خواهد شد.

گفتنی است در ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی»، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد، همچنین مجتبی قاسمی به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

این مراسم، دوشنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب ‌وعشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، واقع در تهران‌نو، مسیل جاجرود، نرسیده به خیابان شورا برگزار می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مسجد، مترو «کلاهدوز» و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه اتوبوس «جوراب بافی» است که دسترسی به این مکان را برای علاقمندان به حضور در این مراسم آسان می‌سازد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده این مراسم را در سایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین به نشانی https://heyatonline.ir/ تماشا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول