اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می‌شود

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در موضوع دولت الکترونیک و هوشمندسازی در استان قم برگزار می شود.

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میثم سلطانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: اولین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده، به همت و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برگزار می شود.

وی افزود: موضوع این جشنواره دولت الکترونیک و هوشمند سازی است زیرا یکی از شاخصه های ارزیابی ادارات، اجرای طرح دولت الکترونیک و جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده است که به موضوع توسعه این حوزه در ادارات می پردازد.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قم بیان کرد: این جایزه به سه دستگاه برتری که در سه مرحله ارزیابی توسط استانداری قم، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه قم، امتیازات لازم را کسب کرده اند تعلق می‌گیرد.

وی گفت: این جشنواره در روز هشتم آذرماه امسال، یک روز پس از سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و فرزانه در استانداری قم برگزار می‌شود.

سلطانی در پایان اظهار کرد: در این مراسم که با حضور مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های استان برگزار می شود ضمن تقدیر از این سه دستگاه، همفکری و تبادل تجربه بین فعالان این عرصه نیز صورت می‌گیرد.

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول