اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امیر سرتیپ یوسفی‌خوش‌قلب: ورزش به اندازه معیشت کارکنان برای پدافند هوایی ارتش مهم است

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی در اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان و وابستگان نیروی پدافند هوایی صحبت کرد.

امیر سرتیپ یوسفی‌خوش‌قلب: ورزش به اندازه معیشت کارکنان برای پدافند هوایی ارتش مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان و وابستگان نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ محمد یوسفی‌خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی و جمع کثیری از خانواده های کارکنان (بیش از دوهزار نفر) ستاد نیروی پدافند هوایی صبح امروز (یکشنبه، ۵ آذرماه) در شهرک شهید بهشتی ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی در این همایش، گفت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه و فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر رسیدگی به حوزه سلامت، ورزش و نشاط پیشکسوتان عزیز برای اولین با در سطح کل نیروهای مسلح انجام شد. 

وی با اشاره به اهمیت نقش ورزش در زندگی شخصی و کاری، افزود: به همان اندازه که در نیروی پدافند هوایی نسبت به ارتقای توانمندی و آمادگی رزمی و رفع نیاز‌های معیشتی دقت و حساسیت وجود دارد، به موضوع سلامت وتندرستی کارکنان نیز حساسیت و دقت داریم.

امیر  سرتیپ یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه در عصر کنونی که بیشتر مردم دچار کم تحرکی  هستند، ورزش یک ضرورت برای ارتقاء سلامت جامعه است، تصریح کرد: ورزش علاوه بر ارتقاء سلامت جسمی منجر به افزایش سلامت روح وروان نیز می شود؛ به جرأت می توان گفت که نهادینه شدن ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین و از بروز بسیاری آسیب های اجتماعی و خانوادگی جلوگیری می‌کند.

در ادامه نیز امیر سرتیپ دوم علی مجدآرا رئیس هیئت ورزش پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این همایش گفت: یکی از مولفه‌های مهم آمادگی رزمی، تقویت جسم و روحیه درونی است، این همایش‌ها می‌تواند موجب تقویت آمادگی رزمی و توان دفاعی در بین کارکنان و همچنین افزایش روحیه خانواده‌های کارکنان شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول