اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند تعامل و همدلی است

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: معتقدیم باید با همفکری و مشورت، بیان مسائل، مطالب و دغدغه‌های واحدهای تولیدی راه حل مناسب برای رفع مشکلات این واحدها در سطح استان ارائه و اجرا شود.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند تعامل و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محرم وزیری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل و مشکلاتی است که گریبانگیر واحدهای تولیدی استان شده و باید زمینه رفع آنها فراهم شود.

 وزیری با تاکید بر برگزاری مستمر نشست‌های هم‌اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی، عنوان کرد: استاندارد به عنوان بازوی عملیاتی و واحدهای تولیدی بازوی فکری آن هستند.

به گفته وی، تعامل و نگاه استاندارد نسبت به واحدهای تولیدی افقی است و این مهم موجب همفکری بیشتر در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی می‌شود.

وی افزود: درخواست ما از مدیران واحدهای تولیدی این است که نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری بهتر این نشست ارائه دهند.

مدیرکل استاندارد کردستان عنوان کرد: باید با همفکری و مشورت و بیان مسائل، مطالب و دغدغه‌های واحدهای تولیدی راه حل مناسب برای رفع مشکلات موجود در این واحدها پیدا کنیم.

وزیری تصریح کرد: به صورت میدانی از واحدهای تولیدی بازدید شده است چرا که با توجه به فعالیت350 واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف در سطح استان این امکان وجود ندارد که از همه آنها بازدید و دغدغه‌های کل اصناف و واحدهای تولیدی را رصد کنیم.

وی اضافه کرد: معتقدیم برگزاری این نشست‌های هم‌اندیشی با حضور مدیران واحدهای تولیدی می‌تواند بستر خوبی برای پرداختن به مشکلات و دغدغه‌ واحدها و ارائه راهکار مناسب برای رفع این مشکلات باشد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول