اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ادامه جستجو برای یافتن دو مفقود ابهری در منطقه«خراسانلو»

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن دو مفقودی منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر از روز گذشته (دوشنبه) آغاز و همچنان ادامه دارد.

ادامه جستجو برای یافتن دو مفقود ابهری در منطقه«خراسانلو»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه عملیات جستجو برای یافتن مفقودان ابهری اظهار کرد: بنا به اعلام و درخواست دادستانی شهرستان ابهر در مورد مفقود شدن دو مرد 25 و 40 ساله در منطقه خراسانلو شهرستان ابهر عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر آغاز شده است. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: این عملیات توسط 21 نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب هفت تیم جست و جو در منطقه بیان شده از روز گذشته آغاز شد. 

وی گفت: این تعداد نیروها در عملیات شبانه به 60 نفر افزایش یافت که 50 نفر از نیروهای هلال احمر و 10 نفر نیز با مشارکت داوطلبان کوهنورد آشنا به منطقه بودند. 

هاشمی خاطرنشان کرد: جست و جوی شبانه با افزایش نیروها از خراسانلو تا منطقه معدن مهستان و از این محل تا روستای مهستان به طور کامل انجام شد. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تا شامگاه گذشته افراد مفقودی در این مناطق بیان شده پیدا نشد و عملیات جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی ادامه دارد.

بنا به گفته هاشمی از یک هفته پیش خبری از این دو نفر در دست نبوده است و هلال احمر به محض اطلاع از این موضوع و بدون تعلل و در راستای عمل به وظایف انسانی خود جستجو را آغاز و تعداد نیروهای جستجوگر خود را از صبح امروز سه شنبه به ۷۰ نفر رسانده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: عملیات جستجو از صبح فردا با اضافه شدن بالگرد ادامه می‌یابد.
شایان ذکر است، منطقه خراسانلوی ابهر یک منطقه معدنی و دارای کوه، دره‌ و چاله‌های عمیق است و قابل تردد با خودرو نیست.

دو فرد مفقود شده از اهالی خرمدره بود و 7 روز پیش از خانه خارج و عملیات جستجو پس از آنکه خانواده های این دو فرد اعلام مفقودی کرده اند آغاز شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول