اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محور جنگل گلستان بازگشایی شد

فرماندار گالیکش از بازگشایی محور جنگل گلستان- خراسان شمالی که در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب مسدود شده بود، خبرداد.

محور جنگل گلستان بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب در جاده پارک ملی گلستان در آبان امسال، این جاده مواصلاتی از سوی راهداری و پلیس راه مسدود اعلام شد.

این محور ترانزیتی اما روز گذشته با اعلام مسئولان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

فرماندار شهرستان گالیکش در این خصوص گفت: طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از صبح سه شنبه محور ترانزیتی جنگل گلستان - خراسان شمالی که بر اثر سیل ۱۶ آبان امسال در محدوده دشت و بعد از تونل جنگل گلستان تخریب و مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محمدرضا میرنیا افزود: عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل بردگی محور جنگل گلستان - خراسان شمالی با تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری استان خراسان شمالی اجرا شد و پس از گذشت قریب به ۲۰ روز امروز مجدداً زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان کرد: علیرغم بازگشایی محور به طول ۵۰۰ متر اما با توجه به اینکه هنوز دیواره‌های ساحلی در محور مذکور اجرا نشده و موقعیت در وضعیت کارگاهی می‌باشد، لذا از همه مسافران و شهروندان عزیز تقاضا داریم در هنگام تردد در این مسیر جانب احتیاط را داشته باشند تا سفری ایمن و سلامت را تجربه کنند.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول