اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از رونمایی اپلیکیشن «ندای رحمت» ویژه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمداسماعیل آریامنش، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز از رونمایی اپلیکیشن «ندای رحمت» خبر داد و گفت: این اپلیکیشن هم‌زمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز و افتتاح مرحله آموزشگاهی مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی رونمایی شد.

وی اظهار کرد: این اپلیکیشن که از محتوای کتاب ندای رحمت با موضوعات تخصصی در حوزه قرآن، عترت و نماز دریافت ‌شده، به مواردی ازجمله ثبت‌نام آسان در مسابقات، محتوای تمای رشته‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز، فیلم اجرای رتبه‌های برتر سال‌های گذشته و فرم‌های داوری رشته‌ها می‌پردازد.

آریامنش یادآور شد: در این اپلیکیشن، پنج دوره کامل آموزش قرآن، از روخوانی تا صوت و لحن، برنامه جامع قرآن با عملکرد قلم هوشمند قرآنی، ۱۰ دوره ترتیل به همراه تفسیر صوتی کل قرآن گردآوری شده است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با لینک مستقیم rattel110.ir/apkam/rahmat.apk و دانلود از طریق برنامه بازار با لینک cafebazaar.ir/app/ir.rokhani.quran یا در برنامه مایکت با لینک myket.ir/app/ir.rokhani.quran برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول