اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان: آیت‌الله مدرس مجلس را به کانون تصمیم‌های تحول آفرین تبدیل کرد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آیت‌الله مدرس به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ ایران سیاست‌مدار و آزاد اندیش ظلم ستیزی بود که سنگر مجلس را به کانونی تاثیرگذار و محل تصمیم های تحول آفرین تبدیل کرد.

امام جمعه موقت اصفهان: آیت‌الله مدرس مجلس را به کانون تصمیم‌های تحول آفرین تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال و سعادت حقیقی او است و خداوند نیل به این سعادت را اطاعت از خودش قرار داده است اظهار کرد: ارتکاب معاصی انسان را از این راه دور می سازد.

 وی با تبیین اینکه توفیق آن است که خدا اسباب را به نحوی منظّم کند که بنده را به عمل صالح بکشاند یا پاره‌ای از علل معصیت را ایجاد نکند تصریح کرد: اطاعت خدا و انجام عبادت و عمل نیک توفیق الهی است و این رویکرد و توفیق عنایت و لطف خداست.

محمودی افزود: باید از خداوند متعال دوری از معصیت و گناه درخواست کنیم، خداوند در قرآن نسبت به انجام برخی گناهان می‌فرماید که از این معصیت‌ها دوری کنید، زیرا در صورت نزدیکی دچار وسوسه شیطان خواهید شد و خداوند نیرویش را در اختیار بشر قرار داده تا در مسیر خیر به کار بگیرد و از آن سوء استفاده نکند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ناوشکن ایرانی دیلمان، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی است ادامه داد:  ناوشکن‌های ساخت دست جوانان و صنعتگران میهنمان آن در دوران اوج تحریم‌ها، ظرفیت وتوانایی حضور در تمام نقاط جهان را با اقتدار و سربلندی دارد.

حجت‌الاسلام محمودی با ابراز خشم از آغاز دوباره جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار  داشت: برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده‌اند، در این راستا رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ادامه خواهد داشت، زیرا این طوفان گرچه علیه رژیم صهیونیستی، اما در راستای آمریکازدایی بود، زیرا آمریکا خواب‌های آشفته‌ای برای منطقه غرب آسیا دیده بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های طوفان الاقصی مخالفت منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ضربات سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به دولت این رژیم کودکش وارد شده است، برهمین اساس شاهدیم مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هر روز در فلسطین جنایت کردند و در دو ماه اخیر جنایات خود را به اوج رساندند، تاکید کرد: حرکت حماس و در جریان طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری به رژیم اشغالگر وارد شد.

وی یادآور شد: تعارض بین دولتها و ملتهای اروپا و آمریکا برآمده از طوفان الاقصی است و باید آن را نتیجه مقاومت مسلمین در مقابل صهیونیست دانست.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس ادامه داد:  این شهید بزرگوار به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ ایران با خدمات ارزندۀ خود در حساس‌ترین شرایط تاریخ ایران چنین حقی دارد که پس از شهادتش نام و مزارش به عنوان مظهری از تقوا و استقامت در برابر استکبار مکرر زنده شود.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: آیت الله مدرس در زمانی که در مجلس نیز حضور داشت در برابر ظلم و ستم و استبداد دوران ستم شاهی ساکت نبود و همواره با شجاعت در برابر رژیم استبدادی پهلوی ایستادگی می‌کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول