اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد

کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش و برخی شهرستان‌ها در روز شنبه 11 آذر ماه غیرحضوری اعلام شد.

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد؛ باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا 11 آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است، کلاس‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند دانش آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد فردا شنبه یازدهم آذرماه، طرح زوج و فرد از درب منزل و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرایی شود.

شیشه فروش با اشاره به تشدید برخورد با واحد‌های آلاینده، گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، آتش زدن بقایای گیاهی ممنوع است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد‌.

وی اظهار کرد: پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد؛ در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از هم استانی ها و همشهریان اصفهانی خواست تا با کاهش سفرهای غیرضروری به کاهش آلایندگی منابع متحرک کمک کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول