اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز‌
با اشاره به اینکه زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است، گفت: باید شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز‌، در یادواره مشترک شهدای بخش چندار ، شهر کوهسار و روستای برغان ، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: برگزاری مراسم‌هایی همچون یادواره شهدا سرشار از خیر، برکت و معنویت است و این محافل باعث معرفت افزایی و مأنوس شدن بیشتر با آرمان های شهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا اخلاص در عمل داشتند و برای رضا خدا کار می کردند، افزود: هیچ یک از شهدا برای خود و یا در جهت دیده شدن فعالیت‌هایش نزد مردم کاری را انجام نمی داد و آنها تنها در جهت رضایت خدا فعالیت می‌کردند که ما باید از این اعمال آن‌ها درس بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی با تاکید بر اینکه شهدا فدایی مردم، کشور و ولایت بودند، تصریح کرد: شهدا به دنبال ساختن آینده خود نبودند بلکه با خون پاک خود آینده ایران اسلامی را ساختند و اقتدار و عظمت برای کشور به ارمغان آوردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز‌ با بیان اینکه خانواده شهدا نیز امروز هیچ مطالبه ای از مردم ندارند، تاکید کرد: تنها خواسته خانواده‌های معظم شهدا ، از مردم تداوم و پایبندی به خط اصیل شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه به شهدا مدیون هستیم، بیان کرد: شهدا و خانواده آنها حماسه بزرگی در تاریخ کشور آفریدندکه ما باید قدردان آنها باشیم چنانچه در همین منطقه برغان استان البرز از یک خانواده، در کمتر از یک سال ، چهار نفر شهید شده اند و این گویای این است که علاوه بر شهدا ، خانواده شهدا نیز از تمام هستی خود در راه سربلندی کشور ، مردم و ارزش های اسلامی و انقلابی گذشته اند و بر پایی یادواره های شهدا کمترین کاری است که امروز ما می‌توانیم در برابر عظمت حماسه این بزرگواران انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول