اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دستگیری 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس پیشگیری خراسان‌جنوبی از اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی در استان و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان‌جنوبی دستگیری شدند.

دستگیری 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ محمود علیپور، رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پیشگامان همزمان با سراسر کشور به مدت ۴ روز با حضورحداکثری نیروی های پلیس در سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۷۹ محله مورد پاکسازی قرار گرفته است تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ های گشت پلیس با حداکثر توان به ماموریت اعزام شده که در این خصوص ۸۷ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

 رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مدت این طرح ۹ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت کشف شده و ماموران در این رابطه ۳ نفر سارق را دستگیر کردند. 
 
سرهنگ علیپور بیان داشت: با تلاش مجاهدانه پلیس در این طرح ۳۷ هزار لیتر سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق کشف و در این رابطه ۸ دستگاه خودروی شوتی نیز توقیف شد. 

این مقام نظامی ضمن اشاره به کشف ۶۲ راس احشام قاچاق و ۲ هزار و ۹۷۰ قطعه طیور فاقد مجوز حمل و همچنین مقادیری کالای قاچاق در این طرح یادآور شد: در اجرای طرح پیشگامان ۱۶۳ دستگاه خودرو و ۴۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است. 

پایان پیام/
 
 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول